Home > Sollicitatieprocedure

Sollicitatieprocedure

1. Kandidaat stellen

Solliciteren op een vacature is heel eenvoudig. Via de website stuur je jouw CV en motivatiebrief door en alles wordt bij ons geregistreerd. Na de online sollicitatie ontvang je een bevestigingsmail van ons. We streven ernaar om elke sollicitant binnen de 5 werkdagen een antwoord te bezorgen.

2. Screening

Als jouw profiel geschikt is voor de vacature, bellen we jou op voor een telefonische screening.

3. Sollicitatiegesprek

Maak je ons enthousiast, dan nodigen we je uit voor een gesprek in onze hoofdzetel in Gent of in een Partena-kantoor. Hier maak je al meteen kennis met jouw toekomstige leidinggevende, HR en de bedrijfscultuur. Indien het gesprek positief is volgen er bepaalde online testen die je van thuis uit kan maken. Het is best mogelijk dat er nadien nog een tweede gesprek plaats vindt, afhankelijk van de vacature. Indien mogelijk kan je ook al even de sfeer opsnuiven en meevolgen bij jouw toekomstige collega’s.

4. Contractondertekening

Heb je het hele selectieproces positief doorlopen, dan doen we jou een contractvoorstel.

5. Start!

Bij de opstart krijg je uitleg van je supervisor, collega-kindbegeleiders en ontvang je een onthaalbundel waarin je alle procedures kan nalezen.