Home > Onze collega's aan het woord > Sindy, Onthaalmedewerkster

Sindy, Onthaalmedewerkster

“Ik voel me goed als klanten tevreden naar huis gaan”

Ik werk 28 jaar bij Partena. In mijn loopbaan heb ik verschillende diensten doorlopen. Sinds 2007 werk ik als onthaalbediende. Aan het onthaal vangen we de klanten op en helpen ze indien mogelijk verder. Wij fungeren immers als snelloket. Bij ons kan je de meest courante en snelle zaken verkrijgen zoals klevertjes, enveloppes, terugbetalingsformulieren ed. Als ik het onthaal niet verzorg, draai ik mee op de dienst facilities. Ik zie dan toe op de orde en netheid van de vergaderzalen en krijg aanvullende taken van mijn manager.

De klanten vinden het goed dat er een onthaal is, je wordt steeds op een beleefde manier onthaald, wat een meerwaarde is . Ik vind het dan ook plezant als klanten mij bedanken omdat ik hen geholpen heb zodat ze tevreden naar huis toekeren.

Ik kom dagelijks met het openbaar vervoer. Er wordt een shuttle ingelast vanaf het Sint-Pietersstation waardoor ik makkelijk op mijn werk geraak. Partena is een toffe en goede werkgever, dus dat is zeker een bewijs waarom ik hier al zolang werk.