Home > Onze collega's aan het woord > Jan, PMO Manager

Jan, PMO Manager

“Weten dat mensen dankzij jouw werk beter geholpen worden, geeft veel voldoening

Ik ben PMO manager. PMO staat voor Project Management Office. Wij starten nieuwe projecten op om de diensten van Partena uit te breiden en te verbeteren. Op dit moment werken we bijvoorbeeld aan ons telefoonsysteem. We willen dat een klant, wanneer hij doorgeschakeld wordt, niet telkens opnieuw moet uitleggen wie hij is en waarom hij belt. Daarnaast willen we ook de terugbetalingen versnellen, en onze betalingssystemen vereenvoudigen. Wij waken er kortom over dat klanten zich bij Partena welkom voelen, en snel en efficiënt geholpen worden, zonder uit het oog te verliezen dat elke situatie een persoonlijke aanpak verdient. We leggen de lat hoog, maar we bedienen onze klanten graag zoals we zelf bediend willen worden.

Ik zoek in mijn job graag uitdagingen. En die zijn er genoeg. Samenwerken met mensen betekent verschillende visies en karakters succesvol op elkaar afstemmen. Daarnaast zijn er ook structurele uitdagingen . We moeten spaarzaam omgaan met onze middelen, en tegelijk onze dienstverlening verbeteren. Het is vaak een hele evenwichtsoefening, maar ik hou van de dynamiek die ik daardoor in mijn job vind.

Ik hou van mijn werk omdat het heel veelzijdig is: ik werk met veel mensen samen, aan heel diverse projecten. Ook de zorgsector ligt me goed. Weten dat je inspanningen ervoor zorgen dat mensen beter geholpen worden, geeft veel voldoening.

Vacatures Kader & Bedienden

Jobs in de kijker