Home > Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe word ik een nieuwe Partena collega?

Solliciteren op een vacature is heel eenvoudig. Via de website stuur je jouw CV en motivatiebrief door en alles wordt bij ons geregistreerd. Na de online sollicitatie ontvang je een bevestigingsmail van ons. We streven ernaar om elke sollicitant binnen de 5 werkdagen een antwoord te bezorgen.

Als jouw profiel geschikt is voor de vacature, bellen we jou op voor een telefonische screening. Maak je ons enthousiast, dan nodigen we je uit voor een gesprek in onze hoofdzetel in Gent of in een Partena-kantoor. Hier maak je al meteen kennis met jouw toekomstige leidinggevende, HR en de bedrijfscultuur. Indien het gesprek positief is volgen er bepaalde online testen die je van thuis uit kan maken. Het is best mogelijk dat er nadien nog een tweede gesprek plaats vindt, afhankelijk van de vacature. Indien mogelijk kan je ook al even de sfeer opsnuiven en meevolgen bij jouw toekomstige collega’s.

Heb je het hele selectieproces positief doorlopen, dan doen we jou een contractvoorstel.

Hoe kan ik mij voorbereiden op het sollicitatiegesprek?

Informeer je vooraf over wie we zijn, wat we doen, wat onze visie en missie is, welke waarden en HR-strategie we hanteren. Meer info hierover vind je op deze website en www.partena-ziekenfonds.be.

Zorg dat je een duidelijk beeld hebt van de vacature, zodat je tijdens het eerste gesprek gerichte vragen kan stellen. Voor ons is dit het moment waarop we jouw en onze verwachtingen kunnen aftoetsen!

Mijn sollicitatie werd niet weerhouden. Wat nu?

Het is best mogelijk dat je voor de ene vacature niet aanmerking komt, maar voor een andere wel. Als je niet weerhouden wordt, komt je kandidatuur terecht in ons wervingsbestand.

Hou gerust onze jobsite in de gaten of schrijf je in op de wekelijkse update van onze vacatures. Zo blijf je via e-mail op de hoogte van onze jobaanbiedingen. Heb je interesse? Solliciteer dan gerust opnieuw online.