Home > Onze collega's aan het woord > Hafsa, Klantenadviseur Ziekenfonds

Hafsa, Klantenadviseur Ziekenfonds

“Stel jezelf in de plaats van de klant en vraag je af: welke service zou ik graag aangeboden krijgen”

Ik werk 3 jaar als Partena-klantenadviseur in Brussel. Samen met mijn collega’s ben ik vaak het eerste aanspreekpunt voor de klanten; face-to-face, maar vaak ook telefonisch en via mail. Voor deze job moet je goed kunnen luisteren en leergierig en empatisch zijn. Polyvalentie is een must.

Wij verstrekken advies over het hele producten- en dienstengamma van Partena. Klanten beschouwen ons als een soort bemiddelaar die hun problemen oplost of als een informatiebron waarbij ze met hun vragen terecht kunnen.

Daarnaast is er ook een commercieel aspect aan onze job. Mensen kunnen via internet vragen dat we hen contacteren voor bijkomende informatie. Wij bellen hen op om te overtuigen bij Partena aan te sluiten of om hen extra diensten aan te bieden.

Het geeft mij voldoening als klanten tevreden zijn omdat we hen goed hebben geholpen en geïnformeerd. Ik word er blij van als klanten hun appreciatie tonen en positieve reacties geven.